lørdag den 17. maj 2008

SQ opgave 8

Her er mit bidrag til SQ opgave 8. Min yndlingsfarve er brun når det gælder scrap. I det hele taget er jeg vild med jordfarver. Jeg kunne godt mærke at det var lidt svært ikke at smide lidt orange eller noget andet farve med og finde mønsterpapir som KUN indeholder brun. Men ellers synes jeg at opgaven var nem nok og jeg er godt tilfreds med resultatet. Jeg elsker det her billede jeg har taget af min datter og min nevø til min fætters konfirmation. Er de ikke bare nuttede. Og så er der anemoner i græsset ved siden af dem.



2 kommentarer:

Annika sagde ...

Det vil jeg da sige at du er sluppet "pænt godt fra" :)

Kan godt forstå at du kan lide de brune nuancer.

Cowgirl sagde ...

Flot LO og yndige børn - det må have været svært kun at bruge en farve.