torsdag den 19. marts 2009

Flere LO's i samme serie papir

Jeg har lavet nogle layouts, hvor jeg bruger samme serie papir (Crate), som LO'et i foregående indlæg. Alle er med billeder fra vores rejse til Dubai. Alle billederne er i 13x18 cm - fantastisk format til LO's med et enkelt billede. Jeg er dog lidt træt af at jeg ikke tænkte mig om og fik lavet nogle af billederne i S/H, men det må jeg bare huske næste gang. Her på første LO er billedet af Burj Al Arab - verdens eneste 7-stjernede hotel. Jeg har fået brugt mit nye borderstansejern. Det elsker jeg allerede. Blomsten er en hjemmelavet blomst som er punchet i karton og mønsterpapir. Dem skal jeg ha lavet nogle flere af :-)

Dette LO er med billede af vores kameltur. Jeg synes det mangler en titel - har DU en ide til det?
Sidste LO er med verdens højeste bygning Burj Dubai. Overskriften lyder "Piercing the SKY" - den er blevet lidt mørk.




5 kommentarer:

rhh sagde ...

nogle spændende billeder, forslag til titel: "hvem pukler kamlerne for?"

Sabina Bjerre sagde ...

hihi det første jeg tænker når jeg ser kameler er "Kamel Kaput"

Historien er lang, men indeholder blandt andet en sælger (skeptisk) og to overvægtige damer/turister (som gerne ville ride på kameler)...

Har lige snakket med manden om de helt fantastiske bygninger de har i Dubai :)
Super flotte LO's

Anonym sagde ...

Hva` med "kom så, din stædige kamel" HeHE så er spørgsmålet om det er din mand eller dyret??? Hvor er det bare nogle gode billeder og flotte LO`s. God weekend KH 10na

Unknown sagde ...

Sikke nogle skønne sider... er vild med kamelrideturen... Forslag på titel kunne være "oppe på puklerne...!" eller "Ørkenvandring"
Begge kunne have en tvedelt betydning :o) - men det er nogle super skønne billeder alle sammen - og skønne sider!

Gitte Ottosen sagde ...

Kanon layouts du har fået lavet der, de er da totalt lækre - gode detaljer!