torsdag den 11. juni 2009

Sommerhusscrap fortsat - denne gang kort...

Her er nogle af de kort jeg fik lavet. Det første her er lavet ved at bruge nestabilities fra Spellbinders. Jeg lagde dien til fold på mit karton og fik på den måde et kort som kunne foldes og med facon som Spellbinders Label :-) Ikke så stort, men et ganske sødt og enkelt kort.
Og her et af mine nye stempler lavet med hvid embosing. Et nyt behov opstod pludseligt. Det hvide embossing var noget jeg lånte, men jeg har nu selv bestilt det :-)

Her lidt af det prikkede papir, som jeg fik købt flere forskellige slags af. Og sommerfuglen er fra mine store 12x12 stempler. Jeg synes den var lidt voldsom stor, men vist OK på det her kort.


Og her hvid embossing med mit stempel igen.












2 kommentarer:

Linda sagde ...

Flotte kort også, og mor her har goså fået købt hvid embossing nu. Der ser bare kanont ud på det blå kort.

Anonym sagde ...

god start