torsdag den 11. juni 2009

Sommerhusscrap

I sidste weekend var 6 Oddere på sommerhustur i mine forældres sommerhus i Blokhus. Vi havde en rigtig god tur. Vi besøgte Kreative fornemmelser i Nibe på vej til Blokhus og vi besøgte Fru Hansens kælder mens vi var deroppe. Vi scrappede løs efter vores egne fremstillede scrap-cat-spillekort. Hele sonmmerhuset var på den anden ende og haveborde blev slæbt til for at skaffe mere bordplads. :-)

Nå men lad mig vise Weekendens produktion - for mig blev det til 7 LO's og 6 kort.

Her skulle jeg bruge en skitse, bruge filt og overskriften skulle være noget med tosset.


Her skulle jeg bruge en skitse, bruge chipboard pynt og stemple min baggrund.

Her skulle jeg bruge en skitse, file kanten af mine billeder og ???
Her skulle jeg også følge en skitse og kan faktisk ikke huske resten.



Her skulle jeg lifte den person som sad 2 pladser til venstre (Else), bruge 4 slags bånd og bruge tags som matter.


3 kommentarer:

jane sagde ...

hej sødte.. du var da bare såååå produktiv.. !! Det LO med mad og drikke.. tredje ting var et kendt citat der skulle bruges i overskrifter.. og sikke da du tænkte.. ti hi...

det var nu en god tur..

knus og kram

Karina sagde ...

Nåh ja - det var da det det var :-)

Linda sagde ...

Tak for en dejlig tur Karina. De blev bare så gode alle dine Lo'er. Fandens så hurtig du altid er:0)