fredag den 10. juli 2009

Home alone scrap

Da jeg var alene hjemme i mandags og i tirsdags fik jeg ideen til at lave nogle udfordringer til mig selv og lagde dem samtidig på scrapcat, så andre kunne være med. Jeg fik ikke lavet så mange LO's, men et enkelt blev det da til mandag og et tirsdag. Og de er her.

Til det første har jeg brugt et billede af mig selv (2) og jeg har brugt sort til lidt mere end bare tekst (8) og så brugte jeg noget glimmer derpå (9). Jeg kan så faktisk se at det billede jeg har taget er fra før overskrift og glimmer. Men jeg gider altså ikke gøre det om nu, så I må nøjes med det her.



Andet LO lavede jeg da jeg scrappede med Gitte tirsdag. Udnyttede at familien ikke forventede mig derhjemme og tog ud til Gitte :-) LO'et er med billeder fra vores bryllup. Det er yngste og ældste gæst. Min niece var kun 16 dage gammel til vores bryllup.

LO'et er lavet med grønne farver (4). Flere af udfordringerne fik jeg vist ikke opfyldt der. Men jeg er rigtig glad for LO'et, som jeg har haft på planen længe. De to billeder bad bare om at blive scrappet sammen. Overskriften var jeg lidt i tvivl om, men da jeg ikke kunne skrive yngst og ældst med de bogstaver i den perfekte farve. Men det tvang mig jo til at tænke alternativt og "Yderpunkter" synes jeg faktisk er en rigtig god titel. Jeg vil dog nok skrive lidt journalling omkring min nieces alder og min farfars alder.

Cirklen er i chipboard - jeg havde fået den i en blog candy. Den havde tidligere fået grøn farve, men det var som om den grønne farve ikke var helt rigtig til papiret. Men så fik den lidt af det hvide embossing og NØJ hvor jeg synes det var fedt.



3 kommentarer:

jane sagde ...

super fedt Los karina.. er specielt helt vild med det nederste. Total fed titel, ide, farver, teknikker med maling.. I love it!! 5 stjerner herfra..

knus og kram og god lørdag

Linda sagde ...

Ja jeg kan kun sige/skrive det samme som Jane, Fet er fantastisk flot det nederste og en ginial titel. Det af dig selv er også rigtig flot. En flot sild på billedet :0)

Gitte Hagemann sagde ...

Er helt enig - titlen er fantastisk, og en SUPER idé at scrappe den vinkel!