søndag den 5. juli 2009

Scrap i Odder

For et par weekender siden var jeg til scrap i Odder - det var som altid rigtig hyggeligt. Jeg fik lavet 2 LO's og et enkelt kort. Det ene LO ligger på hobbybodens designteam-blog. Det andet er her. Jeg er blevet helt vild med den cirkel template Jane købte i Holland. Nu har jeg selv købt en - godt nok ikke helt den samme, men det er dog huller i cirkler, så mon ikke den kan ca det samme. Sommerfuglen er købt hos blomsterhandleren i Hadsten.



Og her lige et rigtig dårligt billede af det kort jeg lavede. Baggrunden blev lavet med mit nye baggrundsstempel fra kreative fornemmelser og nyindkøbte perfect pearls. Stempelmotivet er desuden masket, så jeg fik brugt et andet baggrundsstempel - det fede med teksten. Jeg orkede ikke lige at farvelægge studenten, men det bør nok gøres - spændende om jeg får held med det på det ellers færdige kort.




Ingen kommentarer: