søndag den 5. juli 2009

Indkøb fra Holland

Her skal I da lige se hvad jeg fik købt i Holland. Jeg forlod familien en halv dag og kørte i et spindelvæv af motorveje fra Wassenaar til Breda og fandt en butik, som hed Hobbidee. Det var en lille men ganske vel-udstyret butik. Og WOW der var meget papir. Jeg købte det her. Jeg er vild med den serie i de sort/røde/hvide farver, hvor "tuborg"-siden med tallene også passer til. Papiret er fra Jenni Bowlin.

Papiret øverst til højre er fra Basic Grey. Resten er fra Crea Motion.



Og her er så mine nye templates til at lave cirkler med og en til at lave talebobler og firkanter med. Dem glæder jeg mig rigtig meget til at prøve.

I en anden butik i byen hvor vi boede fandt jeg de her "scrap"-ting. Alfabeterne kan jo altid bruges. Jeg købte rigeligt. 4 sorte og 2 sølv. De kostede 1 euro pr pakke. Det var lige til at klare. Og så fandt jeg de der pakker med nail art og tænkte - jaja det er da meget sødt at sætte på neglene. Meeeeen mon ikke de også kan bruges til scrap eller kort - hahaha. Nu har jeg i hvert tilfælde købt nogle pakker.


Her et billede lidt tættere på af de der nail art ting - er de ikke meget søde.


Og så afdelingen for dims fra Breda-butikken. Lidt filt figurer i grøn og nogle zig-zag i brune og orange nuancer. Og så et par sommerfugle og blomster lavet af nylonstrømpe. Hmm dem kunne man nok selv lave, men de kostede ikke alverden, så jeg købte lidt dem her. Og så et bæger med papir blomster og et bæger med filtblomster - de var sat ned til halv pris, så det blev 2,25 euro. Desværre havde de kun samme farve :-( Så var der også lige noget embossingpulver med "Rainbow sparkle" det glæder jeg mig lidt til at se. Der er forskellige farver glimmer i pulveret. Det bliver garanteret fantastisk. :-) Så fandt jeg også lige en pakke med noget embellishment - fandt ud af at det vist hørte til en juleserie - der er da også juletræer i pakken, men det var bare nogle fede farver, som jeg sagtens kunne finde på at bruge til andet end jul. Til sidst et punch med en rigtig sød sommerfugl. Punchet er fra Martha Stewart. Er der nogle der kender de punches ? Jeg kunne nemlig godt tænke mig at få en forklaring på hvorfor det hedder et double craft punch. Det kan nemlig kun punche den ene sommerfugl. Jeg tænkte om det måske også kunne punche en cirkel med sommerfuglen i, men det er ikke tilfældet.







3 kommentarer:

Linda sagde ...

Velkommen hjem Karina :0) Sikke mange lækre ting du har fået købt. Glæder mig til at se dig og høre om Jeres tur.

Anonym sagde ...

Tak for en interessant blog

Sivsko sagde ...

Lækre ting - Hvad hedder den template til Cirkler..
Krammer Heidi