onsdag den 8. oktober 2008

Første LO

Cecilie har på sin blog udfordret alle til at vise deres første LO.




Den må jeg da være med i. Jeg har fundet det LO jeg ved var mit første, som jeg lavede på en hyggeweekend hos Charlotte (SuzzieQ). Det var hende som fik mig igang med scrap - indtil da havde den stået på kort, men nu har scrap vundet ind. Jeg er egentlig okay tilfreds med mit første LO, men kan da godt se udviklingen alligevel. Jeg er blevet bedre til at bruge lidt mere dims, men det er stadig det jeg øver mig mere på. Samtidig bliver jeg nok godt hjulpet af at have valgt noget Disney-papir, som jo gir mig en del pynt.
Hmm gad vide hvornår det var ???? Jeg vil egentlig umiddelbart gætte på at det var i foråret 2005. Så altså ca 3½ år siden.


Nå men her er mit første LO :


5 kommentarer:

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Fedt, at du hopper med på udfordringen! Skægt, at vi har scrappet cirka lige lang tid ;o)

Charlotte Ravn sagde ...

hehe det kan jeg godt huske! Og jeg husker vist bedre end dig, for jeg tror kun det er 2½ år siden, altså i 2006!

FrkScrap sagde ...

Det er da et super flot LO. :)

Anonym sagde ...

ja jeg ville ikke være ked af det, hvis mit første LO var s¨å fint. Det er da rigtig flot.

Anonym sagde ...

ja jeg ville ikke være ked af det, hvis mit første LO var s¨å fint. Det er da rigtig flot.