torsdag den 30. oktober 2008

Ting til salg

Ja nu er det min tur til at rydde lidt op i sagerne. Så jeg har lidt forskelligt til salg. Håber at noget af det vil være interessant for andre. Alle priser er excl porto.

Salg 1: Grommet sæt - En setter til kæmpe eyelets - incl ekstra eyelets, som vist på billedet. 100 kr



Salg 2: Et minialbum med rejsetekster 25 kr




Salg 3: Dekopapir A4 - 2 pakker uåbnet (10 ark pr pakke) samlet pris 10 kr



Salg 4: Værktøjskasse i træ - 2 stk haves: Pr stk 25 kr RESERVERET






1 kommentar:

Betina Olesen sagde ...

Hejsa

De der værktøjskasser kunne jeg godt være interreseret i..... men hvor store er de.... og hvordan er det nu, scrapper du med odderne... er lige ved at tænke porto....+ hunde diesene...

Så kunne jeg tænke mig sommerfuglen, snemanden. toget og mariehønen til arbejdet, hvis du kan lave en kvittering på dem?

Hygge fra Betina