torsdag den 16. oktober 2008

Ny teknik igen igen

Ja jeg skal jo holde styr på de teknikker jeg støder på, så nu er jeg begyndt at lægge de ideer jeg møder ind på bloggen. Så er det da samlet.

Lige nu har jeg set nogle fantastiske blomster på en blog:

http://queenscraps.blogspot.com/2008/10/best-friends-card.html

Midten af blomsterne er en perle og udenom den er der noget glimmer. Jeg er ikke helt sikker på hvordan det er lavet, men fik en ide til hvordan det måske er lavet eller i hvert tilfælde hvordan det KUNNE laves. Man kunne punche små sole, som vi så tit gør til center i blomster og så putte noget glimmerlim helt ude på solenes stråler. Det må gi en fantastisk effekt. Det skal i hvert tilfælde prøves.

2 kommentarer:

Tilte sagde ...

Det kort på queenscraps er meget lækkert, og instruktionerne er rimeligt omfattende, så jeg overvejede at kaste mig lidt ud i det ... jeg glæder mig til at se effekten af dine sole med glimmerlim ;o)

Unknown sagde ...

Skønne blomster du har fundet, glæder mig til at se dit resultat. Og god ide med at samle gode i der på bloggen :0), så kan vi andre jo også se dem ;0)