mandag den 17. november 2008

Halvfærdige projekter fra kurserne

Nå men jeg gætter på at alle venter på at se hvad vi har lavet dernede, så her er lige nogle billeder til at gi en ide om det. Jeg tror det kræver mere end et enkelt billede og så også en længere forklaring for at gi det fulde billede, men så kan det her være lidt sneakpeak til hvad det var vi lavede. Så kan I få lidt flere billeder at se når jeg har gjort lidt mere ved at få dem afsluttet.

Her er først et par minialbums, som blev lavet på kurserne Oh Tannenbaum og Very merry christmas. Begge albums er akryl albums - Oh Tannenbaum har desuden nogle sider chipboard. Oh Tannenbaum indeholder desuden 2 pop-op-træer. Det var den store nye detalje i det album. Very merry christmas bestod af akryl-sider af forskellig facon. Der er masser af forskellige små detaljer.


Her er resultatet - det foreløbige i hvert tilfælde - af kurset "Jokers wild". Igen var det også noget pop up. Der skal bygges noget mere op med kortene og så skal der sættes billeder på.
Her er et par kort fra kurset card crazy. Et spining kort - hvor blomsten kan rulle ned i den anden ende af rillen - det var helt sikkert et nyt princip jeg ikke havde prøvet før. Kortet med hjertet med vinger er et pop up kort. Hvor er det enkelt at lave sådan nogle pop up kort. Det skal jeg gøre noget mere i. En anden slags pop up er kortet med juletræet, som popper ud af kortet.


Her er det foreløbige resultat af kurset Ranger for dummies, som gik ud på at prøve nogle forskellige teknikker med Ranger produkter. Her prøvee vi bla. Alcoholic inks og lidt farvelægning med distress ink. Vi prøvede også at lave noget hot embossing, som vi så farvede med 2 forskellige grønne farver dabbers. Herefter skulle det tørres ekstra af embossingen. Og så blev der afsluttet med lidt stickles (glimmerlim). Nå men også mere om det projekt når det bliver gjort færdigt.





2 kommentarer:

Thanni sagde ...

Det ser ud til at det har været nogen spændende projekter du har haft gang i dernede :)..de der acryl-albums er da for fede..dem kunne jeg godt tænke mig at prøve kræfter med på et tidspunkt :)

Nayheli sagde ...

Beautiful works!!!
Saludos desde México.