lørdag den 8. november 2008

Scrap en skitse fra Mia

Mia lagde i dag en skitse på scrapcat og den var bare så dejlig enkel og spændende at jeg MÅTTE kaste mig over den. Jeg trængte i DEN grad til at scrappe igen. Synes det er 100 år siden og nu havde jeg lige lidt tid her til aften g følte jeg fortjente det efter at have været PÅ hele dagen med ungerne.



Så her er mit bud i en mobiltelefonudgave - mit kamera er løbet tør for strøm. Jeg skal nok få taget et bedre billede og få det lagt i galleriet på scrapcat. Det er vist også på tide at jeg får mig taget sammen til at debuttere i galleriet.

Måske ikke overraskende er der brugt bryllupsbilleder - denne gang af bordpynten. Hmm de tre lyse pletter i toppen af billederne er dumme refleksioner ikke noget som er på billederne.

1 kommentar:

Unknown sagde ...

skønt LO. Jeg kan ikke forstørre billedet, men det som jeg kan se, ser rigtig flot ud :0)