søndag den 4. januar 2009

Cyber crop hos Scrapsisters

Her lørdag og søndag har jeg deltaget i cyber crop på scrapsisters. Her er billeder og en kort beskrivelse af de LO's jeg fik lavet. Det var en rigtig produktiv weekend for mig. Jeg fik afleveret til alle opgaver... opgave 3 kommer i næste indlæg ;-)

Opgave 1: Tak - Scrap en takke-tale. Den opgave opgav jeg først - havde bare SLET ingen ideer og ingen billeder som lige kunne passe. Men så fandt jeg alligevel det her billede fra selve vores vielse og tænkte at jeg kunne skrive en tak til vores præst - også selvom jeg nok ikke vil aflevere den til hende. Jeg har dog takket hende for talen. Hun holdt nemlig en fantastisk tale til vielsen.


Opgave 2: I festligt lag - der skulle scrappes et eller flere festlige billeder. Eneste krav - der skulle være god stemning. Det er der i hvert tilfælde her hvor vi viser hhv. strømpebånd og boxershorts.



Opgave 4: På dansegulvet med løft - dette var en opgave om at lifte et LO. Det gav det her LO med billeder fra vores limo-tur.


Ekstraopgave: I anledning af udnævelsen af årets scrapper SuzzieQ skulle et af hendes LO's liftes - det gav dette resultat. Jeg synes billedet er helt fantastisk og papiret passer godt dertil.


Opgave 5: Dagen derpå - der skulle liftes en detalje fra et LO fra dette cybercrop. Jeg valgte at lifte Janes LO: http://www.scrapsisters.dk/galleri1/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=1 eller rettere jeg valgte at lifte ideen med det maskuline og specielt lædersnøren med metal dåse dimserne. Det gav dette LO med billeder fra slyngelstuen til vores bryllup. Der hvor man hentede fadøl og spillede pool :-) Synes det rå passer meget godt til billederne og stemningen i billederne.







Ingen kommentarer: