lørdag den 10. januar 2009

Udfordringsaften på Scrapcat

I torsdags var der udfordringsaften på Scrapcat - man skulle lave omslag til post-its. Det var en rigtig hyggelig lille opgave. Jeg fik lavet 2 bidrag til konkurrencen om torsdagen og lavede så lige et ekstra fredag inden deadline.

Her kan I se billeder af mine bidrag og ved I hvad - her til aften sluttede afstemningen og mit bidrag 3 - det nederste herunder VANDT ! Jeg er bare så stolt. Jeg har haft en lang pause i scrapperiet, men her på det sidste er jeg for alvor kommet igang igen. Og så er det da bare vildt dejligt at vinde små udfordringer, så man kan se at andre også kan lide det man laver.












3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Tillykke med "sejren" - Anerkendelse er en god ting - særligt når man føler, at man er gået lidt i stå... De er super skønne alle tre!!
Keep up the good work :o)

jane sagde ...

Dit heldige asen.. GG.. spøg til side.. kan godt forstå du vandt, det er skisme også et flot bidrag! ja det er de da alle tre, men det nederste er nu noget særligt..

Og hvor aktiv er du lige for tiden??? You go girl!! (send venligst noget energi i en kuvert til Horsens.. på forhånd tak!)

Linda sagde ...

Velfortjent og tillykke med at du vandt Karina - de er kanon flotte dine bidrag.