fredag den 2. januar 2009

Udfordring fra godtesen

Godtesen har lavet en udfordring til en mindre flok ;-) Her er mit bud på udfordringen, som var en lift-udfordring.


Dette LO skulle liftes:




Og derudover skulle det handle om vores hobby - scrapbooking. De 7 journalling strips skulle være vores 7 favoritter til scrap. Så her er mit bud på udfordringen...


Jeg har vendt "skitsen" på siden, da mit billede var landscape.



Underoverskriften siger : "7 favoritter til scrap". Jeg er ikke helt tilfreds med den måde den underoverskrift er lavet.

Favoritterne er: "Silhouette, blomster, blonder, dobbeltklæbende tape, glimmer mist, crystal swirls, corner rounder"

På billetten nederst står der: "Men bedst af alt er de skønne venskaber, som følger med når en hobby bliver en livsstil."

3 kommentarer:

A.D. sagde ...

Det er blevet flot Karina. Mit bud kommer senere idag. Det er så spændende at se hvad vi hver især har fået ud af det.

Gitte Ottosen sagde ...

Rigtig sød blomsterbort du har lavet, og jeg kan rigtig godt lide din brug af blonde forneden på layoutet.

Gitte Grønfeldt sagde ...

Det er blevet rigtig flot - og hvor er det fedt, at du har fået brugt alle dine favoritter på samme LO :-D