søndag den 4. januar 2009

Mere om cybercrop

Opgave 3 på weekendens cyber crop var "Med pynt på" og gik ud på at scrappe noget pynt til sig selv. Jeg fik lavet denne her halskæde, som er lavet af forskellige størrelser retro flower. Jeg er sev godt tilfreds med resultatet .... og det var der også andre, der var !!! Vinderen af opgave 3 skulle nemlig findes ved afstemning. Og JEG VANDT!!!! Tror det er første gang jeg har vundet en scrapkonkurrence ved afstemning, så det er jeg da meget stolt af. Nu glæder jeg mig bare til at se min præmie.


5 kommentarer:

jane sagde ...

vildt fedt halssmykke du der fik dig lavet.. Det ser tæske godt ud!
Jeg kommenterer også lige dine LO s her.. Jeg er helt vild med det lift som du har lavet.. det ser godt ud at du har brugt flere ølkapsler! Hvor er det da også bare et fantastisk billede af Mille i Fars jakke. Man må sige du har været produktiv i dette cybercrop. YOU GO GIRL!

Pia sagde ...

Stort tillykke, det er også et super flot scrapsmykke

Gitte Grønfeldt sagde ...

Det er da osse en heeeeelt fantastisk halskæde, du dér har fået lavet - jeg er helt vild med den :-D

Gitte Grønfeldt sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Mette sagde ...

Kan godt forstå du er glad for resultatet. Hvor er det bare en flot halskæde - meget kreativt!